Home
Music and albums






q

CommentsComments:
Лукава кішка)
7 august 17:29
Я думаю Верховній Раді потрібні такі люди, а головне всі впевнені у такій людині як Святослав Вакарчук. "Веселі брате, часи настали..." - додають сили, віри і надії. Мені хочеться вірити, що в України - настане світле майбутнє.
Без брехні, без хабарів, без злодіїв... Це дуже багато... Але надія є... Ми віримо у вас.
Marianna
7 august 18:32
В країні молоді і, зокрема, молодим спеціалістам, не лише важко знайти своє місце, працювати за спеціальністю, реалізуватися, але й спробувати щось змінити. Палки в колеса... Прикро бачити розчарування однолітків, які пристосовуються до таких умов і намагаються жити за тими ж принципами, щоб елементарно "вижити" і " не загубитися"... Працюючи вже зараз третій рік у сфері освіти я спостерігаю лише зменшення якісного (!) викладацького складу і поширення несправедливості та корупції, навіть серед наймолодших... У такому середовищі починаєш зневірюватись сам... І невідомо що тебе ще тримає на плаву. Віра і надія змін на краще, ті щирі дитячі очі,які бачиш кожного дня...А кругом усі лише дивуються твоїй професії і її сьогоднішньому престижу.. І з певною регулярністю чуєш: " А ти ЩЕ ДОСІ викладаєш?!"..
Я направду вірю, що Святослав (і такі люди як він) можуть таки щось змінити. Не без нашої допомоги і підтримки, звичайно. Успіхів і легкої дороги на цьому нелегкому шляху!
Marianna
7 august 18:32
В країні молоді і, зокрема, молодим спеціалістам, не лише важко знайти своє місце, працювати за спеціальністю, реалізуватися, але й спробувати щось змінити. Палки в колеса... Прикро бачити розчарування однолітків, які пристосовуються до таких умов і намагаються жити за тими ж принципами, щоб елементарно "вижити" і " не загубитися"... Працюючи вже зараз третій рік у сфері освіти я спостерігаю лише зменшення якісного (!) викладацького складу і поширення несправедливості та корупції, навіть серед наймолодших... У такому середовищі починаєш зневірюватись сам... І невідомо що тебе ще тримає на плаву. Віра і надія змін на краще, ті щирі дитячі очі,які бачиш кожного дня...А кругом усі лише дивуються твоїй професії і її сьогоднішньому престижу.. І з певною регулярністю чуєш: " А ти ЩЕ ДОСІ викладаєш?!"..
Я направду вірю, що Святослав (і такі люди як він) можуть таки щось змінити. Не без нашої допомоги і підтримки, звичайно. Успіхів і легкої дороги на цьому нелегкому шляху!
Marianna
7 august 18:32
В країні молоді і, зокрема, молодим спеціалістам, не лише важко знайти своє місце, працювати за спеціальністю, реалізуватися, але й спробувати щось змінити. Палки в колеса... Прикро бачити розчарування однолітків, які пристосовуються до таких умов і намагаються жити за тими ж принципами, щоб елементарно "вижити" і " не загубитися"... Працюючи вже зараз третій рік у сфері освіти я спостерігаю лише зменшення якісного (!) викладацького складу і поширення несправедливості та корупції, навіть серед наймолодших... У такому середовищі починаєш зневірюватись сам... І невідомо що тебе ще тримає на плаву. Віра і надія змін на краще, ті щирі дитячі очі,які бачиш кожного дня...А кругом усі лише дивуються твоїй професії і її сьогоднішньому престижу.. І з певною регулярністю чуєш: " А ти ЩЕ ДОСІ викладаєш?!"..
Я направду вірю, що Святослав (і такі люди як він) можуть таки щось змінити. Не без нашої допомоги і підтримки, звичайно. Успіхів і легкої дороги на цьому нелегкому шляху!
Marianna
7 august 18:32
В країні молоді і, зокрема, молодим спеціалістам, не лише важко знайти своє місце, працювати за спеціальністю, реалізуватися, але й спробувати щось змінити. Палки в колеса... Прикро бачити розчарування однолітків, які пристосовуються до таких умов і намагаються жити за тими ж принципами, щоб елементарно "вижити" і " не загубитися"... Працюючи вже зараз третій рік у сфері освіти я спостерігаю лише зменшення якісного (!) викладацького складу і поширення несправедливості та корупції, навіть серед наймолодших... У такому середовищі починаєш зневірюватись сам... І невідомо що тебе ще тримає на плаву. Віра і надія змін на краще, ті щирі дитячі очі,які бачиш кожного дня...А кругом усі лише дивуються твоїй професії і її сьогоднішньому престижу.. І з певною регулярністю чуєш: " А ти ЩЕ ДОСІ викладаєш?!"..
Я направду вірю, що Святослав (і такі люди як він) можуть таки щось змінити. Не без нашої допомоги і підтримки, звичайно. Успіхів і легкої дороги на цьому нелегкому шляху!
St. АНАСТАСIЯ
7 august 19:38
думаю, Святославу хоть немного, но всё таки удастся изменить будущее Украины в лучшую сторону…
По крайней мере, хочется в это верить…
Время покажет…
Darina
10 august 14:05
Эээээээ, если бы от Святослава это зависело, тут слиишком много всего....
Mishka
7 august 20:34
Пане Святославе...
Розкриваю всім секрет...
Я вчуся на політології закінчив перший курс... І ось коли я вступив, я сказав Вакарчук - це хороший музикант і він обовязково мусить піти в політику він до цього готується... Тоді мене підтримала тільки одна викладачка. Я хотів писати курсову "Прагнення до влади Святослава Вакарчука" і за це стояли мої сокурсники, але чомусь не дозволили мені цього зробити, бо він музикант, а не політик, а тепер я зробив перший свій вірний політичний прогноз і про це знає багато моїх друзів... я задоволений...
По-перше: Він 15 у списку! Прохідна частина до Верховної ради - це за будь-яких обставин. навіть якщо наберуть тільки 3%, а зараз в них 17%... Це соціологія, бо я сам підробляю у цій сфері.
Святославе щасти тобі! Можливо ти цього не прочитаєш ніколи, але все-таки, я думаю варто висловити свою думку на формі... На твоєму формі...

Дякую... Ти молодець і твій хід я ще читав давно... І знав що так буде... Твоя музика розкрила тебе!
Mishka
7 august 20:34
Пане Святославе...
Розкриваю всім секрет...
Я вчуся на політології закінчив перший курс... І ось коли я вступив, я сказав Вакарчук - це хороший музикант і він обовязково мусить піти в політику він до цього готується... Тоді мене підтримала тільки одна викладачка. Я хотів писати курсову "Прагнення до влади Святослава Вакарчука" і за це стояли мої сокурсники, але чомусь не дозволили мені цього зробити, бо він музикант, а не політик, а тепер я зробив перший свій вірний політичний прогноз і про це знає багато моїх друзів... я задоволений...
По-перше: Він 15 у списку! Прохідна частина до Верховної ради - це за будь-яких обставин. навіть якщо наберуть тільки 3%, а зараз в них 17%... Це соціологія, бо я сам підробляю у цій сфері.
Святославе щасти тобі! Можливо ти цього не прочитаєш ніколи, але все-таки, я думаю варто висловити свою думку на формі... На твоєму формі...

Дякую... Ти молодець і твій хід я ще читав давно... І знав що так буде... Твоя музика розкрила тебе!
Zeleni o4i
8 august 04:08
не 15, а вже 10-й у списку...
Mishka
8 august 22:01
це дані офіційного сайту... Ось тут...

Не потрібно сприводу цього так сперечатися чи він 10 чи 15 все одно ПРОХІДНИЙ!!!

http://www.unian.net/ukr/news/news-206626.html

http://www.unian.net/ukr/news/news-206641.html

http://www.unian.net/ukr/news/news-206689.html
Darina
10 august 14:27
За списком - 15, списки вже майже ухвалені і де інде опубліковані.
Mishka
10 august 17:42
Списки вже здали до ЦВК!!!
Mishka
7 august 20:34
Пане Святославе...
Розкриваю всім секрет...
Я вчуся на політології закінчив перший курс... І ось коли я вступив, я сказав Вакарчук - це хороший музикант і він обовязково мусить піти в політику він до цього готується... Тоді мене підтримала тільки одна викладачка. Я хотів писати курсову "Прагнення до влади Святослава Вакарчука" і за це стояли мої сокурсники, але чомусь не дозволили мені цього зробити, бо він музикант, а не політик, а тепер я зробив перший свій вірний політичний прогноз і про це знає багато моїх друзів... я задоволений...
По-перше: Він 15 у списку! Прохідна частина до Верховної ради - це за будь-яких обставин. навіть якщо наберуть тільки 3%, а зараз в них 17%... Це соціологія, бо я сам підробляю у цій сфері.
Святославе щасти тобі! Можливо ти цього не прочитаєш ніколи, але все-таки, я думаю варто висловити свою думку на формі... На твоєму формі...

Дякую... Ти молодець і твій хід я ще читав давно... І знав що так буде... Твоя музика розкрила тебе!
Mishka
7 august 20:34
Пане Святославе...
Розкриваю всім секрет...
Я вчуся на політології закінчив перший курс... І ось коли я вступив, я сказав Вакарчук - це хороший музикант і він обовязково мусить піти в політику він до цього готується... Тоді мене підтримала тільки одна викладачка. Я хотів писати курсову "Прагнення до влади Святослава Вакарчука" і за це стояли мої сокурсники, але чомусь не дозволили мені цього зробити, бо він музикант, а не політик, а тепер я зробив перший свій вірний політичний прогноз і про це знає багато моїх друзів... я задоволений...
По-перше: Він 15 у списку! Прохідна частина до Верховної ради - це за будь-яких обставин. навіть якщо наберуть тільки 3%, а зараз в них 17%... Це соціологія, бо я сам підробляю у цій сфері.
Святославе щасти тобі! Можливо ти цього не прочитаєш ніколи, але все-таки, я думаю варто висловити свою думку на формі... На твоєму формі...

Дякую... Ти молодець і твій хід я ще читав давно... І знав що так буде... Твоя музика розкрила тебе!
sumnamelodiya
7 august 20:52
ну може це і правильно, але боюсь, що серйозно до Славка не будуть ставитись у ВР саме через те, що він музикант.
і взагалі мене власне цей крок Славка трошки розчарував, бо це показує його як непринципову людину (бо говорити одне, а потім робити протилежне, на мій погляд не є нормлаьним)
але все одно голосуватиму за цю політичну силу :-)
сподіваюсь, що після цих виборів нарешті настане "світле майбутнє" :-) і все буде добре для кожного з нас
V poshukah?
7 august 22:18
Почну так - один у полі не воїн. Люди! Кого ви бачите з політиків які б змогли змініти щось для нас? Їх просто немає! Я не розумію хто ті люди ,які зараз задіяні в політиці, прагнуть щось змінити як Славко? Я навіть після Славковиного кроку сумніваюся в ньому – Це він чи не він. „А нам з тобою своє робити відкрити очі і далі йти” - чи не він це співає, чи не з його уст лунають ці правдиві як сльоза слова? Я вже не знаю до чого йти... Я думаю так,що народ заслуговує на таку саму владу як і він. Це цілковита правда. Нашу державу може змінити лише нова генерація політиків....Ми це майбутнє! Ми - це люди які мають спільні ідеї розбудови держави. Ми ті люди які бачать державу для людей, державу для народу. Давайте просто жити правдою народу. І пам’ятати Українець це не та людина яка загинула ганебною смертю. Українець це душа свого краю свого народу.Ми і є нова генерація....! Я не дуже підтримуй крок Святослава, але не хай це буде перший поштовх до чогось великого ,поштовх до правди і чесності!

Ми сильні для щирості своєї
Ми можем тут стояти щоби жити
Коли вже так то будьмо долею своєї долі

V poshukah?
7 august 22:22
І ще оде Святославе:"Чому ж тоді я шукаю іншу стежку?
Чому я далі з ними не хочу йти?"
Я цього не казав....
velvet
7 august 23:04
Я дужа расчараваны і засмучаны.
Няўжо Святаслаў такі наіўны, калі думае, што стаўшы адным з 450-і дэпутатаў, ён зможа змяніць нешта ў краіне?
Дужа шкада, што зараз ён прысвяціць сябе гэтым брудным справам замест таго, каб займацца музыкай.
prewench
10 august 13:43
Дорога Велвет! У цому питанні, вибач, ти не права. Я ЩИРО вірю,
що кожна думаюча людина здатна якщо не перевернути світ, то хоча б
повинна намагатися усіма фірбами своєї душі змінити його. Від нічого "неробіння" нам не стане краще
жити в нашій державі.
RedRomashka
7 august 23:29
Я завжди вважала, що дві найстрашніші речі, які людина може здобути у житті - то влада та популярність. Хоча популярність - та сама влада, тільки над людськими серцями. Прагнення Святослава піти у політику цілком зрозуміло, але жодну людину влада ще не зробила кращою. Політика - брудна справа, і не я це сказала. Вона може поглинути навіть найчеснішу та найщирішу людину. Але не нам вирішувати, Святослав - доросла людина і знає, що робить. Та все-таки у глибині душі я сподіваюсь, що хтось там, високо на небі, захистить його від влади, якщо вже не зберіг від популярності.
Okinava
8 august 12:34
Дякую за Надію. Я теж хочу в це вірити.
maryana...
9 august 23:23
Чесно...не хотілося щоб С.В. йшов у політику...Але раз він все вирішив,а він людина,яка обдумує свої рішення,то мабудь знав,на що він іде,і напевно йому нелегко далося це рішення...в такі моменти підтримувати треба...От згадайте коли ви на роздоріжжі,або починаєте щось нове,а вам і почати не дають мовляв "Куди ти пнешся?Нічого не вийде!"Погодьтеся-обламує конкретно!!!
Просто давайте підтримаємо...як шанувальники,як українці,як друзі врешті-решт.Впевнена-все буде добре!
Okinava
10 august 19:28
Підтримаю. як друг, як українець.) і просто як розумну людину.
ELZZZA
7 august 23:32
Я в шоці! Я розчарувалась! Як так? Яка політика??? Шановний пане Святославе! Навіщо це вам??? Ви Україну змінюєте і так! ВИ змінюєте її тим, що робите, тим хто ви є, тим, що ви - музикант! Ваші пісні дуже вчать нас, ви штовхає нас до того, щоб зробити Україну кращою!!! Но якщо ви підете в політику.. ну.. як на мене не дуже гарна ідея. Зараз в цей момент в політиці не лади, всі ділять владу, всі гризуться як щурі! Святославе! Ви казали одне, а зробили зовсім інше!!! Чому?? Залишайтесь краще в своїй справі, вчіть молодь своїми піснями. Ви ж самі сказали на другому концерті в Києві "Ті, хто 10 років тому срибали перед сценою, перейшли на сидячі місця, а ті, хто раніше були на сидячих місцях перейшли стрибати до сцени". ЦЕ ж ваші слова! А хіба не ви нас навчили??? Хіба не з вашою музикою ми виросли??? Сами ви зробили нас такими, якими ми зараз є!
Marianna
8 august 01:34
У вас є бажання змін і при тому ви зовсім не хочете щоб хтось їх принаймі ініціював... Якщо люди тепер бачать можливість щось зробити чи бодай спробувати, що вже не є маловажним, то навіщо ж піддавати їх такій критиці? Кажу "люди", бо маю на увазі не лише самого Святослава, адже за ним стоїть команда,та сама першочергова підтримка. Не варто сумніватись. Треба вірити в себе, свої сили і сили інших,хоч як це не банально звучить. Якби кожен думав,що він і так не зможе, то ми, певне, не мали би зараз нічого..
А людям властиво міняти свої погляди,особливо якщо це стосується політики,бо це саме та сфера, що є нестабільна зараз і в ній усе дуже швидко змінюється. Колись був такий час. А тепер наступив момент, коли треба рішуче діяти і Святослав, мабуть, це дуже добре відчуває,якщо таки зважується на цей крок. І напевно мало самих лише пісень щоб навчити і змінити щось в країні. Видно є ще й інші шляхи, якими треба скористатись. Думаю, що це таки просто узагальнення -"зміни на краще". Бо роботи насправді тут дуже і дуже багато...
І повірте, дуже прикро спостерігати хоча б за тим старшим поколінням, які всі свої найкращі роки життя боролись за незалежність і взагалі за державу як таку, які були свідками десятків-сотень смертей (О, ні! Далеко не ганебних!), не раз і близьких людей, які зараз живуть у злиднях (бо інакше пенсію у 400 грн не назвеш), які насправді доживають віку хоч вже теоретично у вільній і незалежній державі, а практично- ...вони не за то воювали, що зараз твориться.. А їх все менше і менше залишається... справжніх відданих патріотів України, що ідуть з життя так і не доживши до власне того, за що боролись...
Знаєте, про такі речі починаєш задумуватись лише тепер... І може ви мене не зрозумієте, але я свято переконана, що навіть найскептичніше настроєним людям варто дати тій команді шанс. Звичайно, там інша політика і зовсім інша розмова... Просто повірте в те, що при бажанні зробити там щось таки можливо. Незважаючи ні на що. І підтримайте ці зміни починаючи з самого себе. Зі свого робочого місця, учнівської чи студентської парти, з місця проживання і ставлення до усього оточуючого. Може саме з таких невеличких змін у кожного можна буде говорити про покращення більш глобального маштабу.
Zeleni o4i
8 august 04:06
Мені чомусь згадалась пісня Тартака "Я не хочу".... "а насправді так легко змінити життя- просто вийти на вулицю, просто прибрати сміття..."
Marianna, цілком згодна, що тут не обійтись без внеску кожного з нас. Бо є команда, але що та команда без народу?
Наш народ вже стільки натерпівся-надивився-наслухався, шо вже повністю розчарований у "політиці" і не ведеться вже на жодні обіцянки. Але я свято вірю, що Святослав зробить диво... От тільки хай не забуває музику писати))
SiberianGirlX
8 august 05:09
Да плевать мне на будущее Украины, мне нужна их музыка! Неужели же они такие эгоисты, чтобы всё делать только на благо Украины? А ведь их музыка делает счастливыми людей далеко за пределами Украины! По-моему, это куда важнее.
VaDiM
8 august 12:34
Як ти можеш так говорити? це мене шокувало - мені не хочеться навіть і говорити з такими людьми, які знають, що тут є люди, які люблять свою країну, кажуть що їм "наплювати". Запам"ятай, що від майбутнього України залежить їх музика. та це взагалі дитячі слова. можна в дит садок йти - там тобі місце
snowmiss
8 august 16:21
ты и есть настоящая эгоистка, когда говоришь, что тебе "плевать на будущее Украины"!
Kozak
8 august 18:08
"Да плевать мне на будущее Украины, мне нужна их музыка! " - вони не механічні залізні автомати для виробництва мелодій та музики!!! Вони живі люди, соціально активні й свідомі, справжні громадяни, якими пишається їх країна!
"Неужели же они такие эгоисты, чтобы всё делать только на благо Украины?" - були б вони єгоїстами, так тільки б й займалися музикою, й, зазначте, не для нас з вами, а виключно для себе, лише заробляючи на тому гроші. Й не бичили б ми ні концертів, ні платівок, ні кліпів!
А важливою є, найголовніше, повага й підтримка людей, які тобі не байдужі!!!
sumnamelodiya
8 august 18:41
SiberianGirlX, я б на вашому місці тримала свою точку зору при собі, це нормлаьний сайт і тут такого не люблять
prewench
10 august 13:49
Во первых вышли мне на мыло свой адрес "госожа" из нОВОСИБИРСКА, чтобы я тебе могла ответить по поводу
"Да плевать мне на будущее Украины". А во-вторых-"люди" которие пишут такие слова на этом сайте не должны
здесь больше появлятся. Эй, ЧИСТИЛЬЩИКИ, ВИ ГДЕ
Svitlanka
11 august 14:22
w
zaplavsky
8 august 07:16
Да... Говорил одно, а на деле получается совершенно другое. Шукав стежку иншу, але пишов тиею, що й була... Может быть я скажу не совсем приятную вещь, но по-моему С.Вакарчук просто наивный человек. Он замечательный музыкант и просто хороший парень, но жизнь ведь должна была научить. У нас в Украине нет политики, у нас - разборки. Я уверен, что на него никто плохого слова ни скажет из оппонентов, но многого ему не удастса. НС-НУ это не команда. Все прекрасно видят что этот союз держится на тонких нитках, и то, под давлением президента "западной части страны". Если бы Вакарчук был кандидатом в Президенты Украины, то я бы проголосовал только за него, а сейчас у него есть отличный шанс испоганить себе будущую, возможно успешную, политическую карьеру. Интересно, а с музыкой теперь что будет?
Kozak
8 august 18:14
обрати вірну стежку теж потрібно мати мужність, навіть знаючи, шо та стежка буде нелегка.
а стосовно того, що нема політики, а є одні розборки - так колись це має припинитися!
згляньтеся на історію - на долю успішних країн за всіх часів найвагоміший вплив мала саме культурна еліта, яка з часом ставала елітою політичною.
Саме люди всебічно розвинені й можуть зробити якісні зміни у майбутньому країни.
Zeleni o4i
9 august 04:43
ну і... сидить там Білозір, і толку з того? зараз справді не найкращі часи, аби йти в "політику", можна споганити репутацію тільки так. а тим, кому плевать на Україну- хай сідають на фанеру і нафіг в Московію, чи туда, де тобі буде не плевать (думаю, тут ясно, до кого я...).
prewench
10 august 14:08
SUPER!!!!!!
black_cat
8 august 10:19
А я ні краплі не розчарована, хоча раніше думала, що буде саме так. Мені здається, що потрібно комусь починати змінювати ситуацію на краще. А якщо вірити на 100 % у власні сили, все вийде. Крім того, людині, яка пише такі пісні, неможливо не вірити. Тому я цілком підримую таке рішення і бажаю успіху Святославу.
Marianna
8 august 10:40
Така катерогичність висловлювання дає підстави засумніватись, чи люди взагалі розуміють про що іде мова...
Шановна SiberianGirlX! Якщо тобі "плевать на будущее Украины"- то це твоя особиста справа, але повір, більшості людей так не є. І саме тому,що Святослав не збирається після більш як 10-річної діяльності валятися десь на Мальдівах і попивати Мартіні, а таки щось робити -говорить саме за себе. І про який егоїзм іде мова?! Егоїзм,в даному випадку,- це вимагати залишити усе, як було і прагнути лише власного задоволення музикою. Якщо ви справді любите і поважаєтє Святослава, то ви підтримаєте його вибір.
А президент у нас один, знаєте. Але то вже зовсім інша тема розмови...
Ксюшка
8 august 11:54
чесно,я не хочу, щоб Святослав йшов у полiтику! ДУЖЕ важко бути чесним полiтиком! Так як Святослав хоче змiнити щось, треба вiддатися не на 100%, а на 200%!!! Якщо все-таки таке рiшення приняте, то я хочу побажати терпiння i у всiх ситуацiях, в першу чергу, залишатися чесним перед самим собо[йу]!
VaDiM
8 august 12:22
Люди, ви шо показились??!!!! Шо ви взагалі говорите? Не розумію я вас, коли із ваших клавіатур лунають слова про розчарування у С.В. По моєму це абсолютно не доречно, коли кажуть що "мені всеодно майбутнє України, мені потрібна їх музика"(читайте повідомлення 5:09). Я хочу сказати, що Святослав все ж таки сказав, що для нього музика це його ЖИТТЯ. Невже незрозуміло, що непокине він музику. А те що вам "наплювати" на майбутнє України - я такого взагалі не чекав, це гидота, яку я ніколи нечув. Ну раз наплювати, так навіщо тут жити. не розумію я таких слів...
По друге - щодо так званого цого "егоїзму". Як він може бути егоїстом, коли він пішов у Раду заради Країни, яку він хоче змінити. Він не є егоїстом, навіть із-за того, що прозвучало пояснення про цей крок.
По третє - невже ви думаєте, що він настільки, вибачте, дурний, аби йти у Раду заради грошей. В нього є дівчина, є прекрасна сім"я, прихильники, є кінець кінцем друзі музиканти, які на сцені веселяться як діти - завжди якісь підколи..це ж класно!!! Невже ви думаєте, що Святослав ризикуючи цим усим, пішов би у політику заради фінансів, яких у нього достатно. Зрозумійте, він знав на що він іде - після цього кроку від нього відвернуться багато прихильників, які будуть торочити про те, що в Раду йдуть із-за грошей.Вони не будуть вірити, що він пішов туди заради України. Він про це знав, і, я думаю, це більш ніж обдумано. Це дуже важливий та важкий крок саме для нього.
По третє - хтось каже про "розчарування" в ньому - ну і розчаровуйтесь собі на здоров"я - тільки знайте, що Океан залишається і буде творити прекрасну музику та прекрасну державу. Це ж подвійна перемога. Розчарування із ваших вуст - це просто-напросто пустий звук, який хотів аби як заповнити рядки цієї новини. Вакарчук достатньо освідчена, розумна, забезпечена та незалежна людина, аби приймати такі важливі рішення. Не забувайте, що йому 32 роки. Повторюсь, що він знає нащо він іде.
А щодо того, що ви пишете, про слова у пісні "веселі брати" - чому ж тоді я шукаю іншу стежку, чому я далі не хочу з ними не хочу йти. - Я розумію що це були слова розчарування, але ж давайте не перетворювати це у цирк. Він для того і йде у політику, аби змінити такі слова на більш веселі, щоб у них звучали слова радості та щастя за свою державу.
Він хоч на щось надіючись, йде у політику, знаючи що на нього польється бруд від деяких, яким "наплювати на майбутнє України", але тим не менш він буде творити там зміни, аби доказати нам, що ще залишились люди які заходять "чистими" у ВР України, аби зробити покращення, та хоч трохи розбавити той бруд, який буде завжди панувати у політиці.
Він приймає на себе великий удар. Впевнений, що його друзі підтримають та знову і знову будуть радувати нас класними піснями. шоб Петя знов стригся та виконував такі сольняки на гітарі, шоб аж голову йшла обертом, шоб Дусік як завжди був веселим і повернутим спиною до нас, шоб Мілош, знову сідав пешим за клавіші і так само любив Дусіка, так як він його, шоб Глінін таким інтелігентом та прекрасним сім"янином і залишався. Шоб ця вся команда жила своїм життям, та все ж таки зробила весною нам симфонічний концерт аля Тихий Океан. Про це казав сам Славко.
А життя продовжується. Всі ми живемо та слідкуємо за цим. У нас все буде прекрасно. Тільки почекайте трошки і самі відчуєте. ( на невидимій сім"ї мій нік "Сепсіс", може впізнав хтось. Чекаю відгуків від тих, хто "розчарувався" і хто наче малі діти кажуть - "ну не йдіть від нас, тільки не у політику...!" Як це примітивно...Мені смішно від такого)
Настане наш час...
sumnamelodiya
8 august 18:44
VaDiM, я розчарована лише тому, що Славко не стримав слово, яке давав ледь не в кожному інтерв"ю після подій осени 2004-го року (слово, що він не піде в політику).
ну зараз все змінилось, так що може так і буде краще
головне, щоб все було добре :)
Zeleni o4i
9 august 04:46
Як то кажуть, головне не перемога, а участь!
Marianna
8 august 12:43
Молодець! Повністю підтримую. Більше "розжувати" усю ситуацію, мабуть, вже неможливо...
Okinava
8 august 13:18
З одного боку, на це треба було очікувати.... а з іншого... - я таки, мабуть, наівна...
Але............
Славік, невже ти справді думаєш, що НАС багато?
Так, люди хочуть щоб життя стало кращим, але більшість хоче цього від когось! Вони не хочуть починати з себе, не хочуть докласти власних зусиль. Вони хочуть краще жити, а не кращу Україну. Я буду рада якщо Нас справді мілйони, але бачу я зовсім інше...
Звісно, можна сказати, що ти більше бачив....
І це буде правда. Я знайома з набагато меншим колом людей, але моє коло - це теж не малий показник. це якраз та молодь, яка є майбутнім України... І добре, якщо хоч кожен 6 з цих людей мріє про світлу й щасливу Україну.....
Але я покладаю всю свою надію й віру, що ти зможеш докричатись до цих людей. Що ти зможеш заразити своєю Мрією і інших, ще не зовсім "пропащих" політиків.
Маю сумніви, що нас багато.
Але вірю в тебе! Хай тебе зігріває наша віра. Ми з тобою.
malina
8 august 15:39
сиджу я (в Мукачево, до речі:)) і думаю.. точніше, не знаю, що думать.. якщо чесно, я не в захваті від такої ідеї.. хоча Святослав - розумний чолов"яга, якщо він вважає, що так правильно, то хай так і робить. можу лише побажати йому удачі і запевнити, що він завжди може розраховувати на нашу підтримку. augen zu und durch.
Kozak
8 august 18:00
Абсолютно повністю підтримую пана Святослава! Такий людей має бути більше!
Людей, які думають про свою країну, яким дійсно болить її доля! Людей, які реально хочуть і можуть щось для неї зробити. Які не лише говорять, а беруть і роблять. Це справжні патріоти. Вони не кричать пусті гасла, як їм дорога їх країна!, вони не зважаючи ні на що, знаючи, що можливо їх будуть критикувати, говорити про них різне, пліткувати, зводити наклепи й осуджувати, - закривають на той весь бруд й осад очі, загортають рукава, йдуть і працюють для майбутнього своєї, нашої з вами Батьківщини.
Пане Святославе, схиляю перед Вами голову. Мужності Вам й терпіння.
Паша
8 august 19:01
Все, що не робиться, все на краще. Маліна правильно сказала, наша підтримка це щира сила, і Вона допоможе в любій ситуацій.
VITO_
8 august 19:40
Ну вот и все....политику и музыку нереально полноценно совмещать чтобы не говорил Славик...яркий этому пример это наша Русланочка...можете со мной не согласиться но мы уже не увидим тот Океан Ельзи------ОЕ который мы любили уважали..концерты и альбомы которого мы ждали с огромным интерессом и нетерпением...наша украинская политика априори не может хорошо сказатся на таком человеке как Святослав Вакарчук...я не говорю что Славик станет таким же политиком как и все..нет он не будет воровать наши деньги и не будет деребанить нашу землю...но он будет там один..один в мире воровства злорадства сплетень бандитизма и лукавства..он будет там сам..как наивный ребенок..который многое хочет сделать..но у которого ничего не выйдет..потому что он один
tatyana
12 september 15:05
Не знаю кто ты, но у меня точно такие же мысли, мало того, Слава еще и беду какую на свою гениальныю голову накличет! Когда я его видела ,у меня создалось впечатление, что у него просто кризис, да и по песням "Миры" мне так показалось!
Marianna
8 august 20:14
Він не один. І в нього все вийде! Колись моя викладачка психології казала,що в космос треба відправляти лише позитивні думки, які будуть повертатися хорошими подіями...
St. АНАСТАСIЯ
8 august 20:18
ЛЮДИ, ЧТО БЫ ТО НИ БЫЛО, ВСЁ РАВНО НУЖНО ВЕРИТЬ В ЛУЧШЕЕ!
БЫТЬ ОПТИМИСТАМИ! =))))))
St. АНАСТАСIЯ
8 august 20:19
ЛЮДИ, ЧТО БЫ ТО НИ БЫЛО, ВСЁ РАВНО НУЖНО ВЕРИТЬ В ЛУЧШЕЕ!
БЫТЬ ОПТИМИСТАМИ! =))))))
OceanGirl
8 august 21:39
V poshukah?, velvet, RedRomashka, zaplavsky, Ксюшка - цілком з вами згодна! От і видно, що всі ці "у політику не піду" - пустий звук. І зараз всім поясню: Руслана теж була там же, де скоро буде Святослав - і що? Скільки вона там сиділа? Та я її у парламенті лише на урочистій церемонії відкриття нової сесії бачила, а потім ні, спеціально дивилася. І де зараз, скажіть будь-ласка, музична діяльність Руслани? Вона співає? Ні! Чи не буде так з ОЕ, задумайтесь! Найбільше я боюся за те, чи не постраждає якість музики? Чи не скатиться ОЕ в комерцію а-ля GLORIA? Чи будуть пісні такими ж відвертими?
Чого артисти йдуть у політику? Популярність є - грошей ще та депутатської недоторканності. А ви знаєте хоч одну людину, яку політика якщо не змінила на краще, то хоч не зіпсувала? Покажіть мені її! Назвіть, серьозно прошу! Політика - брудна справа, як каже багатовікова народна мудрість. Вона бруднить усіх, до кого доторкається, це одна велика кормушка, де кожний рве свій кусень.
Святославе - невже справді ти так недооцінюєш силу музики, що вирішив до здійснення своєї "Мрії" додати ще її?
Невже ти думаєш, що пісні "Фіалки", "Вставай!", "Як довго" - слабкі чи втратили силу? Ні! І я ще раз скажу - не йди!
Співаком ти будеш краще. І "А нам з тобою своє робити" хто співав? Кожна людина повинна займатися своєю справою - ти впевнений, що це справді твоя справа? Хоча хто прислухається до мене?

VaDiM
Сьогоднi 12:22

Люди, ви шо показились??!!!! Шо ви взагалі говорите? Не розумію я вас, коли із ваших клавіатур лунають слова про розчарування у С.В.

Пишемо, маючи право, бо "Вільні думки недопоказані". Щоправда, не всі думки такими є:


SiberianGirlX
Сьогоднi 05:09

Да плевать мне на будущее Украины, мне нужна их музыка! Неужели же они такие эгоисты, чтобы всё делать только на благо Украины? А ведь их музыка делает счастливыми людей далеко за пределами Украины! По-моему, это куда важнее.

Ну и кто тут эгоист? Я конечно понимаю, что ты из России, но можно хотя бы украинцев не обижать? Тебе бы понравилось, если бы про твою страну такое сказали? Интересно, а на будущее России тебе так же наплевать?


sumnamelodiya
8 august 23:23
OceanGirl, в деяких моментах я з тобою погоджуюся, але не у всіх. Більшість пісень з МІРИ має такий зміст, що все це можна було передбачити. І не думаю, що праця в парламенті аж на стільки зіпсує Славка. Все-таки він розумна людина, так що все буде добре :-)
Те, що кожна людина має займатися своєю справоб - це правда! Але все своє життя людина шукає свою справу. Славко ж спочатку хотів стати фізиком, але став музикантом, тепер він хоче спробувати свої сили в політиці.
Darina
10 august 14:26
OceanGirl, тактактак, погоджуюся, адже знаю цю "кухню" трошки ближче....
Лукава кішка)
8 august 22:13
Я хочу всього на всього додати, якби була ще одна "помаранчева революція", і якби Святослав Вакарчук був з нами, я була б повнісю впевнена, що все буде добре. І що на таку людину можна буде покластися. Можливо знову відбудеться таке піднесення людських душ. Можливо... Зараз я в це вірю... Сподіваюся на краще.
j_lady
8 august 22:47
Як трошки старший політолог:) хотіла запитати Mishku ,де він бачив 17% для цього мегаблоку, але то зайве. просто хочеться звернутися до коментаря самого Святослава, коли він у 2006 казав ,що Руслана стане депутатом, але не політиком. Це і є відповідь - він є черговим умовно приємним обличчям у списку, от і все. Не думаю, що музика "Океану" від цього занадто постраждає чи погіршиться. Свою місію як суспільний діяч він виконував і раніше - такий собі український синтезований образ "The Beatles", сер Елтон Джон чи Боно. Ну не постраждала ж їх творчість від суспільної діяльності. А може, депутатський мандат відкриє для Святослава нові джерела натхнення? Буває різне, але у будь-якому випадку , від цього кроку він нічого не отримує і нічого не втрачає, навряд чи щось змінить, просто матиме змогу прийняти участь у перфомансі іншого типу. Ну може іще склад групи зміниться, як після 2004, хоча навряд чи.
До речі, на концерті в Одесі 2го серпня Святослав сказав: "Не бійтеся дорослішати, далі буде цікавіше". Мабуть, людина просто вступила в новий етап життя і дійсно хоче спробувати щось нове. Цей крок не поганий і не хороший, він просто є.
Zeleni o4i
9 august 04:56
Одним словом, щоб ми там не казали, ніц не зміниться. Святослав і Ко весь цей відрізок часу вчили нас ВІРИТИ. То ж давайте покажемо, чого ми навчились на практиці. Давайте ВІРИТИ. То вам кажу я, істинний песиміст(в колишньому) і затятий реаліст сьогодні.
Бог наділив Славка неабияким розумом і енергією, яку він мусить розповсюджувати на нас з вами, тому що це незвичайна людина. І хто, як не сам він знає, що робити. А те що він казав, і що вийшло- повірте, людина не залежить від власних слів. Значить так мало статись, можливо він сам не знав, що так буде. Просто раптово прийшов ЧАС...
Zeleni o4i
9 august 04:56
Одним словом, щоб ми там не казали, ніц не зміниться. Святослав і Ко весь цей відрізок часу вчили нас ВІРИТИ. То ж давайте покажемо, чого ми навчились на практиці. Давайте ВІРИТИ. То вам кажу я, істинний песиміст(в колишньому) і затятий реаліст сьогодні.
Бог наділив Славка неабияким розумом і енергією, яку він мусить розповсюджувати на нас з вами, тому що це незвичайна людина. І хто, як не сам він знає, що робити. А те що він казав, і що вийшло- повірте, людина не залежить від власних слів. Значить так мало статись, можливо він сам не знав, що так буде. Просто раптово прийшов ЧАС...
Zeleni o4i
9 august 04:56
Одним словом, щоб ми там не казали, ніц не зміниться. Святослав і Ко весь цей відрізок часу вчили нас ВІРИТИ. То ж давайте покажемо, чого ми навчились на практиці. Давайте ВІРИТИ. То вам кажу я, істинний песиміст(в колишньому) і затятий реаліст сьогодні.
Бог наділив Славка неабияким розумом і енергією, яку він мусить розповсюджувати на нас з вами, тому що це незвичайна людина. І хто, як не сам він знає, що робити. А те що він казав, і що вийшло- повірте, людина не залежить від власних слів. Значить так мало статись, можливо він сам не знав, що так буде. Просто раптово прийшов ЧАС...
Zeleni o4i
9 august 04:56
Одним словом, щоб ми там не казали, ніц не зміниться. Святослав і Ко весь цей відрізок часу вчили нас ВІРИТИ. То ж давайте покажемо, чого ми навчились на практиці. Давайте ВІРИТИ. То вам кажу я, істинний песиміст(в колишньому) і затятий реаліст сьогодні.
Бог наділив Славка неабияким розумом і енергією, яку він мусить розповсюджувати на нас з вами, тому що це незвичайна людина. І хто, як не сам він знає, що робити. А те що він казав, і що вийшло- повірте, людина не залежить від власних слів. Значить так мало статись, можливо він сам не знав, що так буде. Просто раптово прийшов ЧАС...
vantal
9 august 22:59
Повністю з тобою згоден-знайшлася хоч одна "здравомыслящая" людина...
vantal
9 august 22:59
Повністю з тобою згоден-знайшлася хоч одна "здравомыслящая" людина...
vantal
9 august 22:59
Повністю з тобою згоден-знайшлася хоч одна "здравомыслящая" людина...
vantal
9 august 22:59
Повністю з тобою згоден-знайшлася хоч одна "здравомыслящая" людина...
vantal
9 august 22:59
Повністю з тобою згоден-знайшлася хоч одна "здравомыслящая" людина...
prewench
10 august 14:14
можу сказати лише одне-хто не вірить у краще, "коль каким наивным оно бы ни казалось", той на краще не
заслуговує
Darina
10 august 14:21
Трошки різко, але по суті правильно))
Darina
10 august 14:22
Це до посту elena
Katani
9 august 11:23
Вибір Святослава заслуговує поваги. Я вірю в те, що Свят зможе щось зробити, хоча це дуже важко, коли в лігві вовків намагаєшся бути вівцею і при цьому диктувати свої умови, або просувати свої ідеї. З музикою буде важче, але є інші молоді, ще не знані гурти, які теж зможуть полонити серця людей. Я люблю Україну
St. АНАСТАСIЯ
9 august 18:32
Странные же тут некоторые люди…
Вы ведь сами себе противоречите!
Думаю, все жители Украины мечтают о хорошем будущем своей страны. Но стоит появиться хоть одному человеку с благими намерениями, который мечтает все изменить, вы сразу начинаете отрицать, что у него может что-либо получится…
Вакарчук - человек совсем не глупый, наверняка, прежде чем что-либо предпринять, хорошо взвешивает свои поступки… И мы не вправе здесь обсуждать их (это я уже говорила).
И думаю, у него получится хоть немного повлиять на будущее страны… конечно не сейчас, не так быстро… естественно, для этого потребуется время, может быть, не малое…
Как же замечательно, что ещё есть такие люди, как Святослав. Побольше бы таких не только на Украине, а вообще. Я имею в виду людей с такими же взглядами на жизнь, убеждениями, принципами и целями…
И вот что вам ещё скажу, если появилась хоть малейшая возможность попробовать изменить хоть что-то к лучшему, нужно за неё цепляться всеми возможностями.
И самое главное: нужно верить!
Okinava
10 august 12:44
Я з тобою згодна на всі 100. Або 200.
prewench
10 august 14:44
І я, і я...
prewench
10 august 14:44
І я, і я...
Zolotce
9 august 18:40
Поживем-побачим!Святослав колись ,здається казав,шо хоче ввійти в історію і шось зробити для своєї Країни,то хай спробує!
А це виходить,шо на агітаціях цього блоку ми побачимо концерт ОЕ?Було б чудово!:))))
Okinava
10 august 12:45
Це навряд.....