На головну
Музика та альбоми


Рівне. *якщо комусь цікаво*

Рівне... Рівне... Почну з того, що Рівне – то інша країна, інші люди, інша культура...
Я вперше була на західній Україні... тому в мене «північної мешканки» був культурний шок... Може для когось то є нормально, коли обслуговуючий персонал та й прості люди всміхаються і ввічливі з тобою... але для мене то було маленьке диво. Десь 5 хвилин жінка ретельно підбирала мені печиво тільки тому що в неї не було того, що я питала... мені аж впасти на коліна хотілось і дякувати.... такої уваги до клієнта, який купує печиво за 1грн. я ще вжитті не бачила і не чула... В Чернігові мені б бовкнули «нема!» і якби були двері, то ще й хлопнули б ними перед носом...
В касі Кінопалацу касир 10 хвилин розказував мені план залу, розташування сцени, де буде класно, де ні, де яка вартість, що є, чого нема, де видно, де не видно... і все те при тому, що я навіть не питала... а мені все це з таким запалом розказали... що мені стало здаватись, що люди тут «параноїдально щасливі»...:)

Перейдемо до концерту... Почнемо з того, що ОЕ на диво рано почали... Запізнились чи-то на 15, чи-то на 20хвилин... що в моїй практиці ще не спостерігалось). Люди в залі бігали.... хвилювались... ніяк не могли всістись.... тому я вірішила почекати перед входом в зал... сіла собі тихенько на підвіконечку... а поряд спокійненько собі пробігав то Славік то Петро... дякувати Богу ніхто не помітив.... ато б «паррррвалі» ))... Петро тільки тихенько всміхнувся і пішов собі спокійно... Через кілька хвилин вимкнули світло і зал заревів.... я побігла і «наощупь» знайшла місце в сьомому (яка ж таки класна цифра!!!) ряді. Далі все зрозуміло....
До «Вставай» я ще намагалась втриматись в кріслі і «танцювати» сидячі.... Але.......... це ж «Вставай!»...
Спочатку я була єдиною пришибленою дурепою, яка стояла.... Бідні люди... я їм співчуваю.... Сьомий ряд.... по центру.... мабуть як «бревно» в оці.... так я ж ще й не просто стояла...
Мабуть і Славку заважала... своєю «придурковатою активністю».... Хай простить мене наш «гуру рок-музики», та він сам винен.... Нашо писати такі драйвові пісні...!?
Потім через кілька пісень, позаду вже трохи повставали... та не багато...
«Майже весна»...:: ну тут народ не втримався.... вивалився у проходи.... правда перед цим наштовхнувся на охорону, яка після «нотацій» Святослава, таки відступила.... За їх впертість ми «заплатили» пропущеним куплєтом «весни»...
Наприкінці концерту Славко підписав тамбурин якоїсь дівчини а Петро отримав якусь фану чи щось подібне на прапор з надписом, який я нажаль не встигла прочитати.... але щось точно про Петруччо))
Ще під час концерту дівчина якась подарувала ... 6 роз... думала всім по одній.... але мабуть трохи прорахувалась з кількістю океанчиків.... а може щось інше.... хто ж тепер окрім неї знатиме... Славік на цей рахунок звісно відпустив якийсь жарт... типу «шість? Це до чого?)»....
Тепер про мого «сусіда по кріслу».... Тут вже хтось казав про бабцю....
А в мене поряд сидів чоловік десь 40років, низенький, з гарненьким пузом, лисуватий... але треба було бачити як він стрибав поряд зі мною і підспівував під усі пісні.... То таки щастя....
Біз.... ну тут я й не знаю шо казати.... Звісно, перший, другий – то стандартно... Але третій..... Людоньки.... ой були б ви там... Вмикається світло.... ну який там БІЗ.... звісно вже ніякої надії.... Світло вмикають завжди по закінченюю....
Та де там.... зал стояв на своєму.... і таки вийшли.... І проспівали «Дякую».... ІЗ СВІТЛОМ!!! Дивно так...)

Після концерту люди стояли на виході....
Славка, бідного, чекали, хвилин 30 точно... Виходить охорона, створює коридор-дорогу Славіку до машини.... Всі «ВІЗЖАТ» як свинню ріжуть.... (ніколи не чули? Мені довелось.... краще такого в світі не чути.... потім кілька днів спати страшно...)... Славік каже що, люди заспокойтесь всім розпишусь...... я стою в стороні і плакати хочеться....: Оці люди, які тільки-но були однією массою, однією потужною хвилею шаленої енергії.... Оці дівчатка...... Хай Бог боронить.........: Кричать, штовхаються, тримають свої плакатики і ручечки, лізуть до СВ, хапають його руками, усі лізуть в обличчя із своїми фотоапаратами і телефонами..... А потім отримавши свого «святого» автографа із криком біжуть кудись до подруг і трясуть своїми плакатиками.... Боже.............. дівчаточка.... та хіба Він на таке заслуговує!!!!.... Хіба Він для цього пише, хіба для цього співає, для цього викладає душу, вивертає її.... Хіба?! Хіба для того, щоб ви отримували щастя від автографа?...

Сумно....

Дочекалась я Петра, передала привіт від однієї людинки і побігла звідти скоріш.... Побігла від них, від себе, від сорому, що по великому рахунку я таки була теж причетна до всього цього...
Пішла.... Концерт був шалений... але оцей осад.... я намагаюсь викинути його з пам*яті, бо це не виправиш.... такий вже менталітет в наших людей.... бо так було майже скрізь, де я була.... і буде...
Але.... люди, якщо так хочеться побачити їх після концерту.... підійдіть... зазирніть у очі і скажіть «Дякую....»... це набагато приємніше, ніж отримати автограф, це набагато більше ніж може дати вам папірець з карлючкою, в яку ніхто з них не вкладає ту любов, яку вони вкладають в музику....
Хай для когось це звучить пафосно, але то не більше ніж крик душі і біль від образи...




CommentsКоментарі:
Slavira
25 червня 17:24
Привіт. Ні, я сиділа в центральному ряді, але зліва і ближче до сцени, ніж Та дівчина.... я її теж, нажаль, пам*ятаю...

Щодо Палацу Спорту.............. Вперше, вдруге, може втретє в Палацах класно і зриває дах.... але потім.... особисто мені зараз більше подобаються маленькі зали...

На перших концертах важливо відчути єдність, щоб зрозуміти : так я не одна, нас багато і нас поєднує прекрасна музика...
Але зараз, коли я вже знаю це відчуття, мені набагото більше хочеться відчути якийсь.... інтим.... так скажемо... Коли хочеться відчутти не емоції та енергетику поряд стоячої людини, а власні, глибоко сховані почуття, які виходять назовні тільки коли для них є, грубо кажучи, "сприятливе середовище"... Я не знаю як пояснити, але коли навкруги відносна тиша, і ти чуєш окремо кожен муз.інструмент, коли ти можеш спокійно вняти і вбирати в себе щирість, ніжність і вогонь пісні, коли можеш чути тільки чисто Його голос (зриви, падіння, злетання, гра і протяжність якого можуть розказати часом більше ніж слова) то душечка просто вилітає з тебе, а тіло рве, як повітряну кульку від надмірної кількості повітря...
В палацах в мене такого не було. В палацах просто ДРАЙВ, просто шалена енергетика... Але в палацах ти не відкриваєш себе для себе... А в таких маленьких залах, хоч Славік іноді і менше викладається, але в них я можу краще зрозуміти себе. Коли ти на межі якихось почуттів, для тебе обов*язково щось відкривається... Після кожного такого концерту мені доводилось переосмислювати свою сутність, доводилось по-іншому дивитись на людей, змінювати світогляд...
А Петрове соло в пісні "Друг".... то ж... та мене наче вивернули навиворіт.... наче витрясли все шо було, а потім ніжно вклали на свої місця... В палацах все це пригнічується людским криком...

У вас звісно може все по-іншому, може навпаки саме в Палацах все в душі оголюється.... а в мене от саме так.... Може тепер ти мене теж "просвітиш" щодо Палацних концертів... Може я щось на них не вловила...

Дякую за підтримку.
Slavira
25 червня 17:24
Привіт. Ні, я сиділа в центральному ряді, але зліва і ближче до сцени, ніж Та дівчина.... я її теж, нажаль, пам*ятаю...

Щодо Палацу Спорту.............. Вперше, вдруге, може втретє в Палацах класно і зриває дах.... але потім.... особисто мені зараз більше подобаються маленькі зали...

На перших концертах важливо відчути єдність, щоб зрозуміти : так я не одна, нас багато і нас поєднує прекрасна музика...
Але зараз, коли я вже знаю це відчуття, мені набагото більше хочеться відчути якийсь.... інтим.... так скажемо... Коли хочеться відчутти не емоції та енергетику поряд стоячої людини, а власні, глибоко сховані почуття, які виходять назовні тільки коли для них є, грубо кажучи, "сприятливе середовище"... Я не знаю як пояснити, але коли навкруги відносна тиша, і ти чуєш окремо кожен муз.інструмент, коли ти можеш спокійно вняти і вбирати в себе щирість, ніжність і вогонь пісні, коли можеш чути тільки чисто Його голос (зриви, падіння, злетання, гра і протяжність якого можуть розказати часом більше ніж слова) то душечка просто вилітає з тебе, а тіло рве, як повітряну кульку від надмірної кількості повітря...
В палацах в мене такого не було. В палацах просто ДРАЙВ, просто шалена енергетика... Але в палацах ти не відкриваєш себе для себе... А в таких маленьких залах, хоч Славік іноді і менше викладається, але в них я можу краще зрозуміти себе. Коли ти на межі якихось почуттів, для тебе обов*язково щось відкривається... Після кожного такого концерту мені доводилось переосмислювати свою сутність, доводилось по-іншому дивитись на людей, змінювати світогляд...
А Петрове соло в пісні "Друг".... то ж... та мене наче вивернули навиворіт.... наче витрясли все шо було, а потім ніжно вклали на свої місця... В палацах все це пригнічується людским криком...

У вас звісно може все по-іншому, може навпаки саме в Палацах все в душі оголюється.... а в мене от саме так.... Може тепер ти мене теж "просвітиш" щодо Палацних концертів... Може я щось на них не вловила...

Дякую за підтримку.
Slavira
25 червня 17:24
Привіт. Ні, я сиділа в центральному ряді, але зліва і ближче до сцени, ніж Та дівчина.... я її теж, нажаль, пам*ятаю...

Щодо Палацу Спорту.............. Вперше, вдруге, може втретє в Палацах класно і зриває дах.... але потім.... особисто мені зараз більше подобаються маленькі зали...

На перших концертах важливо відчути єдність, щоб зрозуміти : так я не одна, нас багато і нас поєднує прекрасна музика...
Але зараз, коли я вже знаю це відчуття, мені набагото більше хочеться відчути якийсь.... інтим.... так скажемо... Коли хочеться відчутти не емоції та енергетику поряд стоячої людини, а власні, глибоко сховані почуття, які виходять назовні тільки коли для них є, грубо кажучи, "сприятливе середовище"... Я не знаю як пояснити, але коли навкруги відносна тиша, і ти чуєш окремо кожен муз.інструмент, коли ти можеш спокійно вняти і вбирати в себе щирість, ніжність і вогонь пісні, коли можеш чути тільки чисто Його голос (зриви, падіння, злетання, гра і протяжність якого можуть розказати часом більше ніж слова) то душечка просто вилітає з тебе, а тіло рве, як повітряну кульку від надмірної кількості повітря...
В палацах в мене такого не було. В палацах просто ДРАЙВ, просто шалена енергетика... Але в палацах ти не відкриваєш себе для себе... А в таких маленьких залах, хоч Славік іноді і менше викладається, але в них я можу краще зрозуміти себе. Коли ти на межі якихось почуттів, для тебе обов*язково щось відкривається... Після кожного такого концерту мені доводилось переосмислювати свою сутність, доводилось по-іншому дивитись на людей, змінювати світогляд...
А Петрове соло в пісні "Друг".... то ж... та мене наче вивернули навиворіт.... наче витрясли все шо було, а потім ніжно вклали на свої місця... В палацах все це пригнічується людским криком...

У вас звісно може все по-іншому, може навпаки саме в Палацах все в душі оголюється.... а в мене от саме так.... Може тепер ти мене теж "просвітиш" щодо Палацних концертів... Може я щось на них не вловила...

Дякую за підтримку.
Slavira
25 червня 17:24
Привіт. Ні, я сиділа в центральному ряді, але зліва і ближче до сцени, ніж Та дівчина.... я її теж, нажаль, пам*ятаю...

Щодо Палацу Спорту.............. Вперше, вдруге, може втретє в Палацах класно і зриває дах.... але потім.... особисто мені зараз більше подобаються маленькі зали...

На перших концертах важливо відчути єдність, щоб зрозуміти : так я не одна, нас багато і нас поєднує прекрасна музика...
Але зараз, коли я вже знаю це відчуття, мені набагото більше хочеться відчути якийсь.... інтим.... так скажемо... Коли хочеться відчутти не емоції та енергетику поряд стоячої людини, а власні, глибоко сховані почуття, які виходять назовні тільки коли для них є, грубо кажучи, "сприятливе середовище"... Я не знаю як пояснити, але коли навкруги відносна тиша, і ти чуєш окремо кожен муз.інструмент, коли ти можеш спокійно вняти і вбирати в себе щирість, ніжність і вогонь пісні, коли можеш чути тільки чисто Його голос (зриви, падіння, злетання, гра і протяжність якого можуть розказати часом більше ніж слова) то душечка просто вилітає з тебе, а тіло рве, як повітряну кульку від надмірної кількості повітря...
В палацах в мене такого не було. В палацах просто ДРАЙВ, просто шалена енергетика... Але в палацах ти не відкриваєш себе для себе... А в таких маленьких залах, хоч Славік іноді і менше викладається, але в них я можу краще зрозуміти себе. Коли ти на межі якихось почуттів, для тебе обов*язково щось відкривається... Після кожного такого концерту мені доводилось переосмислювати свою сутність, доводилось по-іншому дивитись на людей, змінювати світогляд...
А Петрове соло в пісні "Друг".... то ж... та мене наче вивернули навиворіт.... наче витрясли все шо було, а потім ніжно вклали на свої місця... В палацах все це пригнічується людским криком...

У вас звісно може все по-іншому, може навпаки саме в Палацах все в душі оголюється.... а в мене от саме так.... Може тепер ти мене теж "просвітиш" щодо Палацних концертів... Може я щось на них не вловила...

Дякую за підтримку.
ZhyVchIK
25 червня 17:26
Аааааа...
Ооооооо.... медіатор.... ну звісно...)
А чого він (надпис) на стіні?
ZhyVchIK
25 червня 17:26
Аааааа...
Ооооооо.... медіатор.... ну звісно...)
А чого він (надпис) на стіні?
ZhyVchIK
25 червня 17:26
Аааааа...
Ооооооо.... медіатор.... ну звісно...)
А чого він (надпис) на стіні?
ZhyVchIK
25 червня 17:26
Аааааа...
Ооооооо.... медіатор.... ну звісно...)
А чого він (надпис) на стіні?
ZhyVchIK
27 червня 00:00
а надпис залишився через те що перебився від плакату коли я його робив ))
ZhyVchIK
24 червня 21:49
Шестеро, друзі, нас уже шестеро!!!!!!!!
ZhyVchIK
24 червня 21:49
Шестеро, друзі, нас уже шестеро!!!!!!!!
Made in Rivne=)
24 червня 21:52
Дякую за приємні слова про наше місто і людей. В такі моменти починаєш цінувати і бути вдячною за те, що в тебе є.
Okinava
25 червня 17:30
Це вам дякувати треба. Я чесно, думала, що то все казки та байки про те, що західна Україна - то Європа і там все по-іншому. Тепер сама впевнилась...
Правда, тепер МЕНІ не повірять, що північна Україна може так відрізнятись від Зх.)
Maladrum
24 червня 23:21
Не можу не погодитись з тобою, Okinava. Але завжди є "але". Ти міркуєш як зріла і доросла особистість, а "візжат" в основній масі маленькі дівчатка (не хочу нікого образити), до яких розуміння простого "Дякую" прийде через декілька років. А зараз це цілком нормальна і здорова реакція, якби грубо це не звучало.
Okinava
25 червня 17:33
Ой, дякую.
Ну так. Ти права... Я в принціпі це розумію....
Але моя наівна свідомість таки весь час намагається мріяти про ідеальних прихильників для ОЕ....)
Maladrum
25 червня 21:43
Нічого ідеального в цьому світі не буває :-/ І прихильників теж.
Fr.Oktjabrjowa
25 червня 13:54
очень интересно написала... перед глазами сразу возникают те концерты ОЕ, на которых я успела побывать за свою пока недолгую жизнь. Могу точно сказать про Запорожье, что число таких...мммм....коллекционеров.... уменьшается, и количество переходит в качество... Это радует. Но не без того, что ты описала, естественно. На то и существуют ФАНАТЫ и ПОКЛОННИКИ - абсолютно разные категории людей.
Okinava
25 червня 17:41
И тебе спасибо.
Насчёт количества в качество, так єто скорей закономерность.
Просто существует увлечённость, которая намного острее по ємоциям, но намного короче по длительности...) вот и виходит: чем больше ти любишь что-то, тем более глубже (качественнее) єто что-то воспринимается.
/AVON/
26 червня 01:56
А я і не ходила туди де всі кричать, вищать і намагаються отримати автограф, мені вистачило що про це розповідали. але люди отримують щастя-то їх право, раз їм дозволено.
А щодо виступів у маленьких залах Для мене взагалі то ідеально 2 концерти. Один у маленькому залі, де ніхто не кричить на вухо не штовхається і здається що є тільки ти і та музика, той голос в якому ти повністю розчиняєшся, час зупиняється і ти живеш цією піснею, дихаєш нею, ловиш кожне слово, жест -це відкладається в голові, в серці-і...воно твоє і тільки твоє, ... а вже потім можна і у палас спорту, стадіон, де драйв і т.д.
RedRomashka
2 липня 00:23
Okinava, спасибо за твой рассказ, подписываюсь под каждым твоим словом! Мне часто доводилось бывать на западной Украине и я полностью подтверждаю всё, что ты сказала о местных жителях.
Полностью поддерживаю твоё мнение о маленьких залах. Я догадывалась, что так и есть, а после Севаста окончательно в этом убедилась. Это действительно ни с чем не сравнимая атмосфера интимности, это нельзя передать никакими словами. Тогда достаточно просто взлянуть в глаза человека, стоящего на сцене, и ты словно чувствуешь всё, что и он. Магический контакт глаз, который я больше не променяю ни на какие концерты в ДСах, хотя, если уж совсем не будет никаких вариантов, то придётся туда. Безусловно, есть песни, под котрые просто невозможно сидеть, которые встречают стоя, те же "Вставай" и "Майже весна", что я успешно и сделала в Севастополе, чем довела до белого каления не один десяток сидящих сзади =) Но есть и такие, когда лучше даже не хлопать. "Ночі і дні". Так уж сложилось, что это песня-реквием, и реагировать на неё нужно соответствующе. "Друг". Это тоже не из тех песен, которые поют всем залом. Так было и в Севасте: только лёгкое беззвучное дрожание губ выдавало тех, кто пытался подпевать, а это означало, что у каждого из них есть такой "друг".
Про послеконцертное ожидание могу сказать, что в Севастополе было намного меньше безумных пионерок с плакатами, что не может не радовать. Согласна с тобой, что в автографе, по сути, нет души. Намного больше можно почувствовать, если подойти к человеку и просто посмотреть в глаза. Они скажут намного больше, чем любые слова. Молчание по-прежнему золото. Но всё равно были и будут люди, для которых важны "трофеи", такова уж судьба публичных людей, они сами её выбрали. Тот, кто не лезет фотографироваться и брать автограф, хоть немного облегчает такое тяжёлое на самом деле бремя популярности. Очень хотелось бы, чтобы об этом не забывали.
Okinava
2 липня 10:59
Дякую.
Приємно, дуже приємно, мати однодумців.
Щодо "Ночі і Дні", "Друг" та "Вулиця" згодна з тобою на всі 100. Але часто, нажаль, зустрічала іншу реакцію, яка мене трохи засмучувала... Особливо коли Славко стає на коліна під "Вулицю" і довго болісно співє, а народ через деякий час наче втомлюється та починає кричати і вигукувати щось... Славік тут на сцені майже плаче, а в них нетерплячка... Неприємно...
Але не всі ж можуть бути такими як я хочу...))
RedRomashka
3 липня 02:22
Всі ми різні, та завжди знайдуться люди, які поділяють твою думку =)
Irysik
10 липня 17:03
Буду однією з тих, хто висловлює слова подяки тобі Okinava.
Дякую тобі за гарні слова про моє місто!
Дякую за розповідь про концерт!
Дякую за роздуми про місце проведення і про фанатів!
Читати ці слова мені особливо приємно, адже ти одна з небагатьох людей,
які розповіли про концерт в Рівному. Мені важко сказати як би я себе поводила на концерті
(нажаль я не змогла туди доїхати) але я думаю, що в кожного з нас різне ставлення до гурту "Океан Ельзи".
Одні люблять його за музику, за слова, за учасників гурту, або за все це, і в кожного
є своя міра у емоціях, у тому що вони хочуть взяти від ОЕ і що вони хочуть йому дати.
Тому, як на мене, і виникають такі явища.
Погоджуюсь також і про вік.
Okinava
17 липня 12:36
Дякую, Ірусік.
Дякую, вам людоньки. Ви навіть не уявляєте як приємно.
Будь ласка, назвіть себе, або зареєструйтесь. Тількі зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі та голосувати.

дізнатися більше про привілеї зареєстрованих користувачів

додано:
Okinava
24 червня 14:52

рейтинг: +16
проголосувало: 10
Теги:
Рівне
Будь ласка, назви себе, або зареєструйся. Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати свої фото, залишати коментарі та голосувати.
Дізнатися більше про привілеї зареестрованих користувачів
Відіслати другу


Читати всі повідомлення цього користувача
Читати всі повідомлення
©2007 Okean ElzyПравова информаціяКоманда O.E.ПодякиНаші банериМапа сайту
www.mc2.com.ua